Odpowiedzi

2010-03-18T15:32:41+01:00
Bohaterem mojego ulubionego filmu jest Katarzyna Zielińska, serialowa Marta.
W Barwach szczęścia. Jest ona zastąpczyni matki Ewy.......
Bardzo lubie tą bohaterke serialu.........
Dokonując wyboru kierowałam się jej wyglądem i postacią.......
Bardzo lubię tą postać........
Myślę, że chciałabym grać razem z nią w serialu jest prawdzią bohaterką.....
106 4 106
2010-03-18T15:32:58+01:00
Więc dam ci kiloka cennych wskazówek jak masz to zrobić nie zapomnij o tylule i trzech akapitach napisz na przykaład ( to co napisze jest przykładam) i unikaj powtórze

Moim ulubionym bohaterem filmowym jest Rose z filmu Titanic.
(tu masz drugi akapit i piszesz że np. podziwiasz ją za to i za to )
21 2 21
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T15:35:39+01:00
(np.) Moim ulubionym bohaterem jest Daniel Radcliffe.Gra on w wielu filmach np. w "Harry Potter".
Jest moim ulubionym bohaterem, ponieważ uczy sie w szkole magii i czarodziejstwa w Hogwarcie.Ma dwóch przyjaciół Rona i Hermione.Mieszka on u swojej ciotki, która ma nieznośnego syna, który nienawidzi Harrego.Cały czas mu dokucza razem z rodzicami.
Dokonując tego wyboru kierowałem(am) się tym,że bardzo podoba mi się ten film i ma dużo przygód.


Chyba może być.Zawsze można dodać coś swojego.
135 1 135