Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T15:38:51+01:00
10m = 100dm
5m = 50 dm
10mm =0,1dm

V = 100 dm * 50 dm * 0,1dm = 500 dm sześciennych

500 dm3 = 500l

500l / 12 l = 41 2/3 ~ 42

Odp: Potrzeba niecałe 42 wiadra.
2010-03-18T15:42:28+01:00
V= a*b*h
a=10m
b=5m
h=10mm=1cm=0,01m
v=10m*5m*0,01m=50m2(metry kwadratowe)*0,01m= 0,5m3(metry sześcienne)=0,5*1000=500l
500l:12l=41,666...=41,(6) ~42
odp: potrzeba 42 wiadra, aby pomieścić tą ilość wody .