Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T15:33:35+01:00
Praktycznie na ma zyzyka poniewaz nie wiadomo czy te zakarzone komorki sa dziecdziczne
2010-03-18T15:33:56+01:00
Jeżeli się nie mylę to może albo nie wystąpić albo wystąpić,zależy jaki gen którego przezwycięży.Jeżeli gen matki przezwycięży gen ojca,to może wystąpić daltonizm,a jeżeli nie przezwycięży,to nie wystąpi.

Jeżeli żle,to sorry :)