Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T15:36:55+01:00
Ja bym się ukrył chyba w piwnicy np. w jakimś szczelnym pomieszczeniu z dostępem do żywności i wody. Oglądałem program taki gdzie pokazywali że w USA ludzie sobie budują w piwnicy takie specjalne pomieszczenia w których się mogą ukryć na wypadek tornada. Jakbym takie coś miał to bym się na pewno tam ukrył. ;)
2010-03-18T15:40:53+01:00
Nie wiem a może w domu ...