Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-18T15:37:49+01:00
Ponieważ tam jest bardzo rozwinięta turystyka i turyści chętnie tam zostają.
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T15:40:14+01:00
1. Jest zawsze tam cieplej niż gdzie indziej.
2. Jest żyźniejsza gleba i są bardziej okazałe plony.

Tereny wokół wulkanów charakteryzują się doskonałymi
glebami, powstającymi na osadach wulkanicznych. Stwarza to wspaniałe warunki dla rolnictwa, hodowli zwierząt, upraw najlepszych gatunków winorośli, oliwek, cytrusów. Po prostu zyski z tych upraw są tak wysokie, ze warto ponieść ryzyko, zwłaszcza, że można nauczyć się żyć z wulkanem.
6 4 6
2010-03-18T15:40:50+01:00
Jest cieplej niż gdzie indziej, bardzo żyzne gleby są dzięki lawie. Gleby bardzo dobrze nadają się do rolnictwa jak także dla hodowli zwierząt.
5 3 5