Odpowiedzi

2010-03-18T15:42:17+01:00
Dokument zabraniający osobie wydalonej z jakiejś uczelni lub zakładu pracy wstępu na inną uczelnię lub podjęcia pracy gdzie indziej;
1 5 1
2010-03-18T15:42:22+01:00
Ograniczenie praw osobistych obywatela przez wydanie mu zakazu zamieszkania w niektórych miejscach, bądź podjęcia nauki lub pracy w określonych szkołach lub zakładach.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T15:43:14+01:00
Wydalenie ze złą opinią, uniemożliwiająca ponowne uzyskanie podobnego typu zajęcia, miejsca na uczelni, przynależności. Historia: w Rosji carskiej dokument zamykający osobie wydalonej z jakiejś uczelni lub instytucji, wstąpienie do jakiejkolwiek innej.
1 5 1