Odpowiedzi

2010-03-18T15:38:24+01:00
-Krzyżacy
-Ogniem i mieczem
-Potop
-Pan Wołodyjowski
-Bez dogmatu
-Rodzina Połanieckich
-Quo vadis
-Na polu chwały
-Wiry
-W pustyni i w puszczy

Czekam na najlepszą :)
2010-03-18T15:39:17+01:00
-Krzyzacy
-Na marne
Trylogia:
Ogniem i mieczem
Potop
Pan Wołodyjowski
Bez dogmatu
Rodzina Połanieckich
Quo vadis
Na polu chwały
Wiry
W pustyni i w puszczy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T15:42:22+01:00
Krzyżacy
Na marne
Ogniem i mieczem
Potop
Pan Wołodyjowski
Bez dogmatu
Rodzina Połanieckich
Quo vadis
Na polu chwały
Wiry
W pustyni i w puszczy
Sachem
Janko Muzykant
Latarnik
Za chlebem
Pan Wołodyjowski