Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T15:38:27+01:00
''Zdrowy styl życia''

Czy nie sądzicie , moi mili ,
Że pchać wózek z całej siły
Przepychając się łokciami
Między półkami z marmoladami
Nie opłaca się czasami?
Choć promocje kuszą , mamią
A z głośników trele wabią
Czy warto za marny grosz
Cały dzień popychać kosz?
8 2 8
2010-03-18T15:41:12+01:00
Nie mozna zatruwac swojego organizmu poniewaz jest to niebezpieczne dla nas i innych w twoim srodowisku,otoczeniu jest kazdy bedzie sie odzywial dobrze dluzej bedzie zyl bo nasze zycie zalezy wylacznbie od nas i nikogo innego!!