Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T15:40:13+01:00
A) 10a + 7a + a = 180°
18a = 180° / :18
a = 10°

b) 4a + 20°+ 3a + a = 180°
8a + 20° = 180° / -20°
8a = 160° / :8
a = 20°

c) 2a - 60°+ a + 3a - 120° = 180°
6a - 180° = 180° / -180°
6a = 0 / :6
a = 0°

Mam nadzieję, że pomogłam :)
Pozdrawiam :)
77 3 77
2010-03-18T15:40:28+01:00
A) 10a + 7a + a = 180°
18a=180° |:18
a=11°

b) 4a + 20°+ 3a + a = 180°
8a=180°-20°
8a=160° |:8
a=20°

c) 2a - 60°+ a + 3a - 120° = 180°
6a=180°+60°+120°
6a=360° |:6
a=60°
31 3 31
2010-03-18T15:42:16+01:00
10a + 7a + a = 180°
18a = 180° / :18
a = 10°
4a + 20°+ 3a + a = 180°
8a + 20° = 180° / -20°
8a = 160° / :8
a = 20°
2a - 60°+ a + 3a - 120° = 180°
6a - 180° = 180° / -180°
6a = 0 / :6
a = 0°
49 4 49