Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-18T15:42:30+01:00
Można go otrzymać w reakcji baru lub tlenku baru z kwasem siarkowym(VI)<ale też nie tylko podam ci jeden przykład>:

Ba + H2SO4 → BaSO4 + H2
BaO + H2SO4 → BaSO4 + H2O

Występuje on naturalnie jako minerał baryt.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T15:46:03+01:00
Siarczan bar
1) Ba+H2SO4=BaSO4+H2
2)BA(OH)2+H2SO4=BaSO4 + 2H2O
3)BaO+H2SO4=BaSO4 +H2O
4)BaSO3+H2SO4=BaSO4+H2SO3


jezeli potrzebujesz wiecej to napisz mi wiadomosc to ci dopisze..:))
2 5 2
2010-03-18T16:10:36+01:00
BaSO3+H2SO4=BaSO4+H2SO3
Ba+H2SO4=BaSO4+H2

jak chcesz więcej przykładów to napisz :)
2 5 2