Odpowiedzi

2010-03-18T15:45:28+01:00
A)5*8:2= 20 cm2
b)4*10:2=20cm2
c)6*5:2=15cm2

a)2*12:2=12cm2
b)4*12:2=24dm2
c)25*4:2=100 cm2
48 3 48
2010-03-18T15:45:35+01:00
E*f/2
a)5*8=20 cm kwadratowych
b)4*10 = 20 cm kwadratowych
c)6 cm*0,5dm = 6cm * 5 cm = 15 cm kwadratowych

a) 3 cm * 12 cm = 18 cm kw.
b)1,2 m * 4dm = 120 cm * 40 cm = 2400 cm kw.
c) 1/4m * 0,4 dm =25 cm * 4 cm = 50 cm kw.
11 4 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T15:57:49+01:00
A) P= 5×8:2=40:2=20cm²
b)1dm=10cm P= 4×10:2=40:2=20cm²
c) 0,5dm=5cm P= 6×5:2=30:2=15cm²\


a) 0,03m=3cm P= 3×12:2=36:2=18cm²
b) 1,2m=12dm P= 4×12:2=48:2=24dm²
c) ¼m=25cm 0,4dm=4cm P=25×4:2=100:2=50cm²
12 5 12