Odpowiedzi

2010-03-18T15:45:47+01:00
Mój ideał nauczyciela, to żeby był sprawiedliwy ale tez mało wymagający. Powinien mało zadawać prac domowych. Musi być sympatyczny i miły. ;D
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T15:47:26+01:00
Idealny nauczyciel ;
-nie robi kartkówek tylko dlatego że klasa była niegrzeczna
-ciekawie prowadzi lekcję
-nie ocenia surowo
-da się z tym nauczycielem pogadać
-rozumie problemy uczniów
-zawsze pomocny
-miły
3 3 3