Odpowiedzi

2010-03-18T15:59:43+01:00
W kopalni w wieliczce wydobywa się sól , a węgiel w kopalni wegla w górach
30 1 30
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:08:42+01:00
Wieliczka, Bochnia, Żory,Rybnik- sól kamienna
Machów koło Tarnobrzega, Osiek, Grzybów i Jeziorko- siarka
W Polsce węgiel kamienny wydobywa się w zagłębiu Dolnośląskim, Górnośląski oraz Lubelskim.
25 4 25
2010-03-18T16:18:52+01:00
Węgiel-Śląsk
Siarka-okolice Tarnobrzega
Sól-Wieliczka,Bochnia
10 2 10