Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:07:34+01:00
Doświadczam Bożej miłości gdy:
- Bog daje mi sile aby walczyc z codziennymi problemami
- Bog odpuszcza mi swoje grzeczy
- Bog pomaga stawiac mi czolo pokusom
-
214 4 214
2010-03-18T16:07:41+01:00
Ja bożej miłości doświadczam przez modlitwę chodzenie do kościoła przyjmowanie komunii świętej i poprzez spowiedź doświadczam jeszcze przy codziennej modlitwie
210 4 210
2010-03-18T16:19:39+01:00
Ja doświadczam bozej miłości za to
-ze żyje
-jestem zdrowa
-chodze do kościoła
-ze widze
-ze pomaga nam w trudnych sytuacjach
-ze czowa nad nami
176 3 176