Uzupełnij klasyfikację człowieka rozumnego
1.................
2....................
3...........................
4....................
5......................
6.rodzina-człowiekowate
7.rodzaj-człowiek
8.gatunek-homo sapiens-człowiek rozumny

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:02:02+01:00
1. Domena - eukarioty
2. Królestwo - zwierzęta
3. Podkrólestwo - tkankowce
4. Typ - strunowce
5. Gromada - ssaki


napewno jeszcze w necie będzie dużo :)

2 5 2
2010-03-18T16:04:42+01:00
1. królestwo - zwierzęta
2. typ - strunowce
3. gromada - ssaki
4. podgromada - łożyskowce
5. rząd - naczelne
1 5 1
2010-03-18T16:04:44+01:00
Domena ________ eukarioty
Królestwo ________zwierzęta
Typ _____________strunowce
Podtyp ____________kręgowce
Infratyp___________ żuchwowce
Nadgromada________czworonogie
Gromada ___________ssaki
Podgromada_________ssaki żyworodne
Szczep _____________łożyskowce
Nadrząd____________Euarchontoglires
Rząd_______________ naczelne
Podrząd____________ Haplorrhini
Infrarząd __________antropoidy
Nadrodzina__________ małpy wąskonose
Rodzina____________ człowiekowate
Podrodzina_________ Homininae
Plemię ___________Hominini
Podplemię_________ Hominina
Rodzaj___________ Homo
Gatunek___________ człowiek rozumny

Albo krócej
Domena - eukarioty
Królestwo - zwierzęta
Podkrólestwo - tkankowce
Typ - strunowce
Gromada - ssaki
4 5 4