Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:05:33+01:00
Europa-Wołga,Ren
Azja-Jangcy
Am.Północna-Missisipi-Missouri,Kolorado
Am.Połudiowa-Amazonka,Parana
Afryka-Nil,Niger,Kongo, można jeszcze dopisac Zambezi
Australia-Murray-Darling
1 5 1
2010-03-18T16:06:39+01:00
Europa : Dunaj
Azja: Jangcy
Afryka : Nil
Ameryka Północna: Mackenzie
Ameryka Południowa: Amazonka
Australia : Sepik
Antarktyda: Onyx
1 4 1