Odpowiedzi

2010-03-18T16:01:24+01:00
Sprawdzę czy oddychają. Jesli będzie to konieczne udzielę pierwszej pomocy.Wezwę karetkę.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:02:04+01:00
Szybko do nich podaejde. Zadzwonię po karetkę i udziele im pierwszej pomocy.
1 5 1
2010-03-18T16:02:53+01:00
Będąc świadkiem wypadku na pewno nie można stać bezczynnie. Koniecznie muszę powiadomić odpowiednie służby: pogotowie bądź policję. Postaram się udzielić pomocy poszkodowanym, sprawdzić tętno i oddech.
1 5 1