Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:09:06+01:00
Gdy Karolek był malutki nigdy nie próżnował,
Wraz z tatusiem i Edmundem wciąż ciężko pracował.
Dużo czytał grał na scenie i kajakiem pływał,
Służył do mszy, wciąż sie modlił no i w piłkę grywał.
Kiedy został Ojcem Świętym kościół nasz odmienił,
i solicę Watykańską w dom rodzinny zmienił.
Mali duzi i dorości wszyscy go kochają,
i o szybkie santo santo dziś głośno wołają.


Nie jest to z nikąd przepisane. Jak byliśmy na koloni z mojej parafi to był konkurs na wiersz o Janie Pawle 2 i to wymyśliliśmy z koleżankami mam nadzieje że sie przyda;]
2010-03-18T16:12:08+01:00
Janie Pawle Drugi
Zawsze Cię kochałem
Sercem i uśmiechem
Cię naśladowałem

Ty byłeś moim wzorem
I moją nadzieją
Każdemu pomagałeś
Tak pięknie się śmiejąc

Dzisiaj już Cię nie ma
Ale pozostałeś
Moim małym sercem
Przy Tobie być chciałem

Wymyśliłam na poczekaniu... ;]
2010-03-18T16:42:25+01:00
Pabież to był doskonały
zbierał lałry i pochwały,
wszyscy go uwielbialiśmy
i za wzór uważaliśmy.
teraz z nieba, spośród chmur
na swych dzieci patzry dwór.
z Bogiem w niebie pewnie jest
i modli za nas się :)