Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:09:56+01:00
Kraje o niskim stopniu rozwoju społecznym:

Pakistan
Etiopia
Kenia
Bangladesz
Tanzania
Czad
Angola
DR Konga

Kraje o wysokim stopniu rozwoju społecznym:

Kanada
USA
Argentyna
Hiszpania
Japonia
Norwegia
Szwecja


Dasz naj??
24 3 24
2010-03-18T16:19:00+01:00
Wysoki stopień rozwoju;
-Stany Zjednoczone
-Kanada
-Japonia
-Australia
-Nowa Zelandia
-Izrael
-Francja
Niski stopień rozwoju;
-Etiopia
-Tanzania
-Uganda
-Czad
-Nepal
-Jemen
-Bangladesz
8 4 8