Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:09:10+01:00
Cześć Michał !
Co u Ciebie słychać ? Jak mijają Ci wakacje ? Bo ja niedawno z nich wróciłem. Byłem dwa tygodnie na kolonii w Zakopanem.
Wyjechałem tam 12 lipca, wraz z 23 chłopakami. Mieszkaliśmy po czterech w pokoju.
Ja dzieliłem pokój z Bartkiem, Jackiem i Mateuszem. Codziennie wstawaliśmy o 7.00 rano,
a kładliśmy się spać o 23.00. Kiedy wszyscy zjedli śniadanie braliśmy udział w różnych konkursach i dyscyplinach sportowych, np.: tenis, biegi przełajowe itp.
Czasami tropiliśmy też zwierzęta. My we czterech zgubiliśmy się w lesie. Jednak szybko dołączyliśmy do grupy. Często graliśmy w koszykówkę oraz siatkówkę. Gdy graliśmy
w koszykówkę jeden z nas tak niefortunnie rzucił, że ta rozbiła szybę w jakimś składziku. Na nasze szczęście opiekun grupy załagodził i obyło się bez większej kary.Na koniec pobytu zagraliśmy mecz piłki nożnej i moja dróżyna wygrała 3:1.
Do domów wróciliśmy około 22.00, 24 lipca. Teraz muszę już kończyć, bo jadę na dwa dni do dziadków. Niedługo się zobaczymy .

moze pomoglam nie wiem:)
6 4 6
2010-03-18T16:11:51+01:00
Cześć Aniu .
W tym liścię opisze Ci moją nową szkołe i nowych kolegów .
Gdy w chodze do szkoły widze tam wielkiego kwiata o różówym kolorze , w szatni jest bardzo z chludnie poniewarz mam tam swoje szawki i nikt nie może zniszczyć nam ubrań . Na parteże na parapetach stoją kolorowe kwiaty , podłoga jest koloru białego . Gdy ide na górę widze piękne prace plastyczne uczniów szkoły rozwieszone na korytażu . W nowej szkole poznałam też dużo fajnych osób ,między innymi Basię jest bardzo odważna i miła , Karolin jest nieśmiała ale bardzo koleżeńska . Napiszesz mi Co u Ciebie ?

"swoje imie"
4 3 4