Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:07:35+01:00
“UWIERZ, ŻE MARZENIA SIĘ SPEŁNIAJĄ”

Wierzę, że w każdym z nas
głęboko drzemie niejedno
piękne marzenie sprytnie
ukryte przed ludźmi i
całym światem…

Nasze marzenia nic nie
kosztują, lecz najpiękniejsze
są przecież te które w
życiu mają spełnić się…

A więc miejmy wiarę w
swe marzenia, podążajmy
zawsze za głosem swego
serca i w drodze swojej
nie ustawajmy nigdy…

Niechaj marzenia staną się
Naszą nocą, Naszym dniem
po drodze nam w całości
spełniając się…
1 5 1
2010-03-18T16:07:47+01:00
Gdzieś na dnie schowane
Nasze.
Ukryte przed światem,
do głębi duszy zabrane.
Marzenia.
tam gdzie nikt ich nie odnajdzię.
Śpią.
czekają na teń dzień,
kiedy ktoś ich zapragnie bardziej.
Wiecznie.
Marzenia.
gdy w pustynnym deszczu cień cię nachodzi
żeby móc czoło temy stawić
Żeby coś się zdarzyło
Żeby mogło się zdarzyć
I zjawiła się miłość
Trzeba marzyć.

LICZE NA NAJ:)