Odpowiedzi

2009-10-26T20:50:42+01:00
Liczba pi to super oki jest w niej to że jest bardzo fajnie oki mówię wam w końcu uwierzcie mi proszę na słowo liczba pi jest oki zrozumiano!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T21:02:23+01:00
Liczba Pi, to ludolfina
Matematyka , to jej dziedzina
Jej twórca Ludolf - brawa dla niego
Wyznaczył przybliżenie do 35 miejsc
rozwinięcia dziesiętnego.
1 5 1