Odpowiedzi

2010-03-18T16:09:36+01:00
Możesz narysować roślinność afryki
zwierzęta które tam występują
kolory . musi być dużo zielonego .
możesz narysować pantery .
2010-03-18T16:10:02+01:00
Wejdź na youtube.com zapuść sobie jakąś Piosenke na bembenkach posłuchaj pooglądaj Dzicz i jazda:P
ale proponuje narysować Wioskę z małymi murzynkami patrzących na wracających ojców z dzidami i zwierzyną
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:11:05+01:00
Moim zadaniem powinieneś narysować coś egzotycznego np;
*słonia na tle sawanny
*lub żyrafę jedzącą z drzewa liście
a w tle mozna narysowac zachodzace czerwone słońce
*ciekawe byłyby lwy siedzące w cieniu
kolory i barwy bardzo żywe to tylko zzalezy od ciebie ale mysle ze ci sie uda powodzenia


licze na naj