Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:10:39+01:00
Kup długopis firmy `Sepex`, który jest wytrzymały. Dzięki niemu twoje pismo będzie o wiele staranniejsze. Długopis jakiego nie ma nikt!! Kupując dwa uzyskasz 50% rabatu! HIT !
2010-03-18T16:11:14+01:00
Masz malo energi i jestes nie wyspany i zmaeczony???
Na czekasz ??
Zacznij codziennie sporzywac nasze truskawki prost z sadu.
Sa duze, dobre i szoczyste. Kup tylko teraz tylko 1,90 za kilogram


;p