Odpowiedzi

2009-10-26T20:46:13+01:00
Codzi tu o to bys napisala to co np. ty jesz jako nastolatek. CHpsy itp. zamiast owocow czy wazyw. nie liczysz sie z dieta jaka powinna byc tylko jesz to co ci sie podoba.

tez mialam takie zadnie w szkole:)


poprostu wypisz co uwazasz za sluszne
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T20:47:12+01:00
Moim zdaniem trzeba opisać jak powinno wyglądać śniadanie , drugie śniedanie , obiad , podwieczorek i kolacja nastolatka .



PS. Mam nadzieję że pomogłam .
2009-10-26T21:37:57+01:00
Trzeba napisać że nastolatek musi jeść dużo świeżych owoców i warzyw,...
Reglarnie przyimować posiłki, jeść częściej a mniejsze porcie a nie trzy ogromne posiłki a potem chodzić głodnym... Nie jeść po 18.00
Nie powinien jeść fast-fodów itp, nie palić i nie pić.... To chyba wszystko miałam też taką prace domową. Mam nadzieje że pomogłam:)