Iloczyn 60*60*24*7 jest równy
a. liczbie minut w siedmiu tygodniach.
b. liczbie sekund w siedmiu godzinach.
c. liczbie minut w dwudziestu czterech tygodniach.
d. liczbie godzin w sześćdziesięciu dniach.
e. liczbie sekund w tygodniu.

3

Odpowiedzi

2010-03-18T16:10:53+01:00
E) liczbie sekund w tugodniu
60 sek*60min*24 godz*7dni
2010-03-18T16:11:01+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:18:47+01:00
60×60×24×7=604800
e) liczbie sekund w tygodniu.
60×60=3600s
3600×24=86400s
86400×7=604800.