Przetłumacz wyrazy na polskie.
SuBigkeiten-............
Pfannkuchen-...........
Apfelstrudel-...........
Schlagsahne-............
Hahnchen-..............
Reis-..................
Kartoffelpuffer-.....................
Apfelmus-.................
Sauerkraut-..................

Prosze o odpowiedź daję naj :))

2

Odpowiedzi

2010-03-18T16:15:45+01:00
1.słodycze
2.naleśnik
3.strudel jabłkowy
4.bita śmietana
5.kurczak
6.ryż
7.placki ziemniaczane
8.mus jabłkowy
9.Bigos
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:26:20+01:00
SuBigkeiten- słodycz
Pfannkuchen- naleśnik, omlet, pączek
Apfelstrudel- strudel jabłkowy
Schlagsahne- bita śmietana
Hahnchen- kurczak
Reis- ryż
Kartoffelpuffer- placek ziemniaczany
Apfelmus- mus jabłkowy
Sauerkraut- kapusta kiszona

liczę na naj ;)