Odpowiedzi

2010-03-18T16:11:18+01:00
W niedzielę i święta chodzimy do kościoła. Są to dni wolne od pracy, w których odpoczywamy.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:11:41+01:00
Polega na modlitwie, chodzeniu do kościoła, czytaniu Pisma Świętego, odpoczynku i spędzaniu czasu z rodziną.

Proszę bardzooo:)
14 4 14
2010-03-18T16:11:46+01:00
W niedzielę chodzi sie do kościoła i uczestniczy we mszy święte. W wielkanoc podobnie tyle że poświeca się pokarmy a np. w boże narodzenie śpiewa się kolędy.
6 4 6