Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:14:55+01:00
Przepraszam bardzo Cię za naszą kłótnię. Była to moja wina. Mam nadzieję, że mi wybaczysz, i prezent Ci się podoba :)

Pozdrawiam, Asia!
2010-03-18T16:16:51+01:00
Z dedykacją dla najlepszej koleżanki z którą często się kłócę ale i tak bardzo ją lubię.
Przepraszam Cię bardzo i wiedz że to sie już nigdy nie powtórzy ..

Na zawsze twoja najlepsza kumpela.... :P

może ci to cos pomoze..powodzenia:)
3 3 3
2010-03-18T16:24:58+01:00
Sory to moja wina bardzo przepraszam
Dostała bym w ryj jakbym jej tak napisała