Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:17:18+01:00
Jest tak, ponieważ w komórkach, do których ma dotrzeć hormon znajdują się receptory. Są one swoiste do jednego rodzaju hormonu. One działają jak zamek i odpowiedni do niego klucz.
10 4 10
  • Użytkownik Zadane
2010-03-18T16:18:15+01:00
Ponieważ hormony charakteryzuje specyficzność działania.
142 4 142
2010-03-18T17:02:30+01:00
Ponieważ tylko dane komórki są przystosowane do jego odbioru.
9 1 9