Odpowiedzi

2010-03-18T16:23:12+01:00
X-duży haczyk
y-mnały haczyk

x-y= 0,7zł
8x+6y=3,5zł

x=0,7-y
8(0,7-y) + 6y= 3,5

x=0,7 - y
5,6 - 8y + 6y=3,5

x=...
-2y=3,5-5,6

x=...
-2y= -2,1\: -2

itd
9 1 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:24:31+01:00
X - cena małego haczyka
x+7gr - cena dużego haczyka

6x+8(x+7gr)=3,5 zł
6x + 56 gr + 8x = 3,5 zł
14x = 3,5 zł - 0,56 zł
14x = 2,94 zł /:14
x=0,21 gr
x+7gr=0,28 gr

Odp.: Mały haczyk kosztuje 0,21 gr a duży 0,28 gr.
18 4 18