Odpowiedzi

2010-03-18T16:25:14+01:00
Cialo wykonane z materialu ferromagnetycznego o wlasciwosciach magnetycznie twardych, wytwarzajacy w otaczajacej go przestrzeni stale pole magnetyczne.

2 3 2
2010-03-18T16:26:11+01:00
Magnes jest to ciało wykonane z materiału ferromagnetycznego
człowiek wykorzystuje je np w głośnikach
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:52:04+01:00
Elektromagnes jest w telefonie, domofonie,głośniku, na wysypiskach smieci wykorzystuje sie je do przenoszenia złomu, a na stoczniach , by przenosić metalowe blachy. A magnes jest w kompasie ;]
2 3 2