Bardzo proszę o obliczenia!!!
Zadanie składa się z podpunktów od a-o
a.(-100)*8/25=
b.1⅔*(-6/250=
c.(-2⅖)*(-3i3/4)=
d.(-9,45)*0,28=
e.0,04*(-0,27)=
f.(-3,6)*4/9=
g.(-2,1)*(-4i2/7)=
h.-⅞:(-5,6)=
i.9/10:(-3/4)=
j.(-1½):(-0,06)=
K. (-2⅔):1,2=
l.⅔:(-6)=
m.(-0,45):1⅘=
n.(-2,75):(-2,2)=
o.(-3,5):(-1⅖)=

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:32:04+01:00
A.(-100)*8/25= -800/25=-32
b.1⅔*(-6/250=-30/500=-0,06
c.(-2⅖)*(-3i3/4)=9
d.(-9,45)*0,28=-2,646
e.0,04*(-0,27)=108/10000=0,0108
f.(-3,6)*4/9= -1,6
g.(-2,1)*(-4i2/7)=9
h.-⅞:(-5,6)=10/64=5/32
i.9/10:(-3/4)=-1,2
j.(-1½):(-0,06)=25
K. (-2⅔):1,2=40/13
l.⅔:(-6)=1/9
m.(-0,45):1⅘=-0,25
n.(-2,75):(-2,2)=1,25
o.(-3,5):(-1⅖)=5/2=2,5
1 5 1
2010-03-18T16:37:25+01:00
A.(-100)*8/25=-32
b.1⅔*(-6/250=1/25
c.(-2⅖)*(-3i3/4)=9
d.(-9,45)*0,28=-2,646
e.0,04*(-0,27)=-0,0108
f.(-3,6)*4/9=-1i3/5
g.(-2,1)*(-4i2/7)=9
h.-⅞:(-5,6)=5/24
i.9/10:(-3/4)=6/5
j.(-1½):(-0,06)=25
K. (-2⅔):1,2=-2i2/9
l.⅔:(-6)=-1/9
m.(-0,45):1⅘=-1/4
n.(-2,75):(-2,2)=5/4
o.(-3,5):(-1⅖)=2i1/2
1 5 1
2010-03-18T17:02:33+01:00
A.(-100)*8/25= -4*8=-32
b.1⅔*(-6/250= -2/50= -1/25
c.(-2⅖)*(-3i3/4)= -12/5 * -15/4 = 9
d.(-9,45)*0,28= - 2,646
e.0,04*(-0,27)= - 0.0108
f.(-3,6)*4/9=
g.(-2,1)*(-4i2/7)=
h.-⅞:(-5,6)=
i.9/10:(-3/4)=
j.(-1½):(-0,06)=
K. (-2⅔):1,2=
l.⅔:(-6)=
m.(-0,45):1⅘=
n.(-2,75):(-2,2)=
o.(-3,5):(-1⅖)=
1 5 1