Odpowiedzi

2010-03-18T16:24:25+01:00
Trzeba najpierw wykonać proces technologiczny.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:24:45+01:00
Ustaw dwie płyty takiej samej długości i szerokości. na ich tył przybij mniejszą lecz taką samą szeroką płytę ( tak jakby ściankę biórka), dalej przyklej na jakiś dobry stolarski klej blat ( górną deskę biórka) I to wszystko, biórko gotowe- ( jeśli te płyty nie są takiej samej długości to weź je i idź z nimi do najbliższej stolarni i poproś aby ucięli ci je na tą samą długość!] Zrobią to nawet za darmo bo to nic trudnego- praca ucięcia tra ok. 1 minutkę! A czas robienia biórka z 1 godzinę

licze na naj;
1 5 1
2010-03-18T16:25:30+01:00
Potrzebujesz desek gwozdzi

poprzybijaaj do siebie deski w ksztalcie niedokonczonego prost0okata i wyszlifuj drewno albo najlepiej przemaluj i nawoskuj
1 4 1