1. Jezus narodził się w Betlejem; jaka inna osoba narodziła się tam o wiele wcześniej, a której potomkiem był Jezus?
2. Jaka jest w przybliżeniu odległość między Nazaretem a Jerozolimą ?
3. Kiedy Żydzi udawali się do Jerozolimy, ażeby wielbić Boga ?
4. Opowiedz fragment Ewangelii, w którym Jezus nagle się ,,gubi'' i zostaje odnaleziony w świątyni.
5. Jaką naukę chciał nam dać Jezus swoim postępowaniem i słowami?
6. Co zrobił Jezus podczas długich lat spędzonych w Nazarecie ?
7. Co mówi nam Ewangelia o pracy?
na dziś pils....<333

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:59:55+01:00
1.Dawid
2.120 km
3.Święto Paschy
4.Jezus zgubił się Maryji i Józefowi.Ci szukali go wśród krewnych, a znaleźli po 3 dniach w świątyni wśród uczonych jak objaśniał im pisma

Tyle tylko wiem ;/
2010-03-18T20:02:45+01:00
1.Dawid
2.120 km
3.Święto Paschy
4.Jezus zgubił się Maryi i Józefowi.Ci szukali go wśród krewnych, a znaleźli po 3 dniach w świątyni
sorki ale więcej nie wiem