Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:27:36+01:00
Ponieważ dorosłość i odpowiedzialność zabrała im beztroskę i swobodę, jaką posiada dziecko. Dorośli nie pamiętają już, że kiedyś też byli dziećmi.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-18T16:29:17+01:00
Poniewaz dorosli martwia sie o swoje dzieci, chca dla nich jak naj lepiej chronia je przed czyms co kiedys oni przezyli,albo co ich w zyciu zlego spotkało,ale i nie tylko poniewaz tez dla tego ze sa starsi i madrzejsi
1 5 1