Odpowiedzi

2010-03-18T16:48:49+01:00
1. 1000- razem
⅜×1000=375 - pierwsza klasa
1,08×375= 405 - druga klasa
Odpowiedz: 405

2. 1000-375-405=220 - 3 klasa
11
⁻⁻⁻ ×100%= 5%
220

Odpowiedz: 5%
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:50:39+01:00
1000*3\8 =3000\8=375
375 -100%
x - 8%
x=(8*375)\100= 3000\100= 30
375+30 =405

1000-(375+405)=1000-780=220
220-11=209
220 - 100%
209 - x

x=(209*100)\220=20900\220=95%