Odpowiedzi

2010-03-18T16:33:26+01:00
Stosunki w naszej klasie. Osobiście uważam, iż klasa jest normalna. Nie odbywamy żadnych stosunków w niej. Jeśli chodzi zaś o kontakt między tymi z wenus a mężczyznami, oczywiście jest on jak najbardziej prawidłowy, przecież ciągnięcie za włosy czy dogryzanie inteligentnymi tekstami jest jak najbardziej na miejscu. Dziewczyny trzymają się ze swoimi odpowiednikami, ponieważ wszyscy jesteśmy zdania, że kobiety nigdy nikt nie zrozumie, więc po co próbować, lepiej iść na piwo. Oczywiście jeśli jest się pełnoletnim, a jeśli nie sugeruję lody z kolegami (oczywiście w lodziarni). Tworzą się tak zwane "paczki", czyli zwykłe grupki ludzi znajomych sobie, które lubią spędzać ze sobą czas tak jak i w szkole, tak i poza nią. Są różnej konsystencji- jedne hermetycznie zamknięte, drugie zaś otwarte na nowe osoby i propozycje. Dzieje sie tak nie od dziś, w każdej społeczności widać takie grupy- najprostszym przykladem jest Sejm. Mamy tam grupy polityczne (Po,PiS,SLD,SDPL) które trzymają się tylko w swoich gronach, nie potrzebują innych. Tak samo jest u nas w klasie- jako klasa potrafimy się zorganizować i załatwić coś wspólnie, jeśli zaś chodzi o życie codzienne, każdy z nas ma życie swoje i tak chce je prowadzić.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:34:32+01:00
W naszej klasie panuje dobra atmosfera.
Która pozwala na dobre stosunki miendzy koleżeńskie.
Wyróżniają się jednak grópy spędzające ze sobą czas
wiecej niż z innymi , jednagrze są jeszcze inne podziały ze w
ględu na płeć ( grópa chłopców i dziewcząt).
Ale i tak moim zdaniem nasza klasa jest bardzo koleżeńska.
Prosze o naj ;)