Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:42:44+01:00
Słabo rozwinięty system gospodarczy
Bangladesz leży w deltach rzek, a jego poziom nad moziomem morza nie przekracza 5 m, czego skutkiem są częste powodzie
częste cyklony
szybki wzrost liczebności siły roboczej, której nie może wchłonąć rolnictwo
4 3 4
2010-03-18T17:01:45+01:00
Słabo rozwinięta medycyna
Duży przyrost naturalny
Słaba władza polityczna
Ataki żywiołów np.powódź
6 4 6