Odpowiedzi

2010-03-18T16:36:12+01:00
1.
wykonawca: Myslovitz
tytuł : Dla Ciebie

Dla Ciebie mógłbym zrobić wszystko
Co zechcesz powiedz tylko
Naprawdę na dużo mnie stać

Dla Ciebie mógłbym wszystko zmienić
Mógłbym nawet uwierzyć
Naprawdę na dużo mnie stać

Dla Ciebie zrywam polne kwiaty
Szukam tych najrzadszych
Naprawdę na dużo mnie stać

Najchętniej zamknąłbym cię w klatce,
Bo kocham na Ciebie patrzeć
Naprawdę na dużo mnie stać

To wszystko czego chcę
To wszystko czego mi brak
To wszystko czego ja nigdy nie będę miał
To wszystko czego chcę
To wszystko czego mi brak
To wszystko czego ja nigdy nie będę miał
Otwórz oczy zobacz sam
Przed nami mgła

Dla Ciebie mógłbym zrobić wszystko
Co zechcesz powiedz tylko
Naprawdę na dużo mnie stać

Przez Ciebie wpadłem w głęboką depresję
Już teraz nie wiem kim jestem,
Bo naprawdę na dużo mnie stać

To wszystko czego chcę
To wszystko czego mi brak
To wszystko czego ja nigdy nie będę miał
Otwórz oczy, zobacz sam
Przed nami mgła
Zamykam oczy
Nie chcę widzieć, nie chcę czuć
Czy to koniec już?

To koniec już...

2.
Tytuł : Chodź pomaluj mój świat

Piszesz mi w liście, że kiedy pada,
kiedy nasturcje na deszczu mokną,
Siadasz przy stole, wyjmujesz farby
i kolorowe otwierasz okno.
Trawy i drzewa są takie szare,
barwę popiołu przybrały nieba.
W ciszy tak smuto, szepce zegarek
o czasie, co mi go nie potrzeba.

Więc chodź, pomaluj mój świat
na żółto i na niebiesko,
Niech na niebie stanie tęcza
malowana twoją kredką.
Więc chodź, pomaluj mi życie,
niech świat mój się zarumieni,
Niech mi zalśni w_pełnym słońcu,
kolorami całej ziemi.

Za siódmą górą, za siódmą rzeką,
moje sny zamieniasz na pejzaże.
Kiedy się wlecze wyblakłe słońce,
oświetla ludzkie wybladłe twarze.

Więc chodź, pomaluj mój świat
na żółto i na niebiesko,
Niech na niebie stanie tęcza
malowana twoją kredką.
Więc chodź, pomaluj mi życie,
niech świat mój się zarumieni,
Niech mi zalśni w_pełnym słońcu,
kolorami całej ziemi.

Więc chodź, pomaluj mój świat
na żółto i na niebiesko,
Niech na niebie stanie tęcza
malowana twoją kredką.
Więc chodź, pomaluj mi życie,
niech świat mój się zarumieni,
Niech mi zalśni w_pełnym słońcu,
kolorami całej ziemi.

Więc chodź, pomaluj mój świat
na żółto i na niebiesko,
Niech na niebie stanie tęcza
malowana twoją kredką.
Więc chodź, pomaluj mi życie,
niech świat mój się zarumieni,
Niech mi zalśni w_pełnym słońcu,
kolorami całej ziemi.

Więc chodź, pomaluj mój świat
na żółto i na niebiesko,
Niech na niebie stanie tęcza
malowana twoją kredką.
Więc chodź, pomaluj mi życie,
niech świat mój się zarumieni,
Niech mi zalśni w_pełnym słońcu,
kolorami całej ziemi.

Więc chodź, pomaluj mój świat
na żółto i na niebiesko,
Niech na niebie stanie tęcza
malowana twoją kredką.
Więc chodź, pomaluj mi życie,
niech świat mój się zarumieni,
Niech mi zalśni w_pełnym słońcu,
kolorami całej ziemi.

3.
tytuł : Zabiorę Cię

Zabiorę Cię właśnie tam gdzie jutra słodki smak
Zabiorę Cię właśnie tam gdzie słońce dla nas wschodzi
Zabiorę Cię właśnie tam gdzie wolniej płynie czas
Zabiorę Cię właśnie tam gdzie szczęściu nic nie grozi

Dość mam już pustych dni i świąt których nie było
Między nami jest coś, nie zaprzeczaj mi
Tyle mogę Ci dać, solą życia jest miłość
Boisz się wielkich słów, to nie wstyd

Zabiorę Cię właśnie tam gdzie jutra słodki smak
Zabiorę Cię właśnie tam gdzie słońce dla nas wschodzi
Zabiorę Cię właśnie tam gdzie wolniej płynie czas
Zabiorę Cię właśnie tam gdzie szczęściu nic nie grozi

Czekam na jeden gest, wiara jest moją siłą
Jestem pewien, że wciąż potrzebujesz mnie
Dzień przemija za dniem, znów nam siebie ubyło
Życie zbyt krótko trwa więc zdecyduj się

Dość mam już pustych dni i świąt których nie było
Między nami jest coś, nie zaprzeczaj mi
Tyle mogę Ci dać, solą życia jest miłość
Boisz się wielkich słów, to nie wstyd

Zabiorę Cię właśnie tam gdzie jutra słodki smak
Zabiorę Cię właśnie tam gdzie słońce dla nas wschodzi
Zabiorę Cię właśnie tam gdzie wolniej płynie czas
Zabiorę Cię właśnie tam gdzie szczęściu nic nie grozi



Mam nadzieje ,że mogą być.;)) licze na naj.;))
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:52:35+01:00
Doda
2 bajki
Nigdy nie pomyślałabym
Że mnie spotka miłość
Którą kochać chcę
Tego któremu zabroniona ja i on mi też
Mój stróż widział to inaczej
Ułożył piękną bajkę
W której już księciu jestem przeznaczona
Ale Ty nie jesteś nim
To nie jesteś Ty

Snem było życie
Dopóki Ty nie pojawiłeś się wtedy w nim
Obudzić chcę się
Wreszcie lecz nie jestem pewna
Czy też chcesz

Wiem że Ty też masz królową
Nigdy nie znałam bólu
Jakim jest myśl
Że ja nią być nie mogę
Nasze bajki różnią się
Lecz serce jedno jest

Snem było życie
Dopóki Ty nie pojawiłeś się wtedy w nim
Obudzić chcę się
Wreszcie lecz nie jestem pewna
Czy też chcesz |x3


sasha strunin

zaczaruj mnie

W ciszy zaklęty dźwięk, jeszcze pomilczeć chce
Jak my, nie mówić teraz nic
Księżyc beztrosko śpi, może jak Ja i Ty
Teraz już do powiedzenia nie ma nic, już nie ma nic
Powiedz gdzie są tamte dni?
Powiedz mi, powiedz mi, albo milcz

Ref.
Zaczaruj mnie ostatni raz, zaczaruj mnie
Mocno przytul moją dłoń i jak we mgle
Jeszcze ten ostatni raz odpłynąć chcę
Z tobą

W lustrze odbity cień, coś nam powiedzieć chce
W Te noc, więc proszę nie budź mnie
Niech do białego dnia przy mojej twoja twarz
Zatańcz ze mną jeszcze ten ostatni raz
Ostatni raz, powiedz, że już mamy czas
Proszę powiedz mi, powiedz co się z nami stanie?
Albo milcz!

Ref.
Zaczaruj mnie ostatni raz, zaczaruj mnie
Mocno przytul moją dłoń i jak we mgle
Jeszcze ten ostatni raz odpłynąć chcę

Niech nie kończy się ten magiczny czas, niech nam będzie jak w niebie
Może razem doczekamy dnia, zaczaruj proszę mnie ostatni raz
Ostatni raz, zaczaruj mnie, ostatni raz



patrycja markowska

„Deszcz”

Kolejny dzień staram się pozbierać nie wiele o tym wiem kolejny dzień staram się zrozumieć, co zdarzyło się pamiętam jak razem z letnim deszczem spadłeś z nieba mi pamiętam jak wszystko oszalało pogoda ja i ty.

Refren:
Czekam aż znów spadnie deszcz, gdy cale miasto w słońcu kąpie się czekam aż znów spadnie deszcz w kroplach deszczu się odnajdę wiem.

Od tamtych chwil miasto pachnie tobą mosty parki bzy od tamtych chwil każdy, kogo mijam wygląda tak jak ty.

Refren:
Czekam aż znów spadnie deszcz, gdy cale miasto w słońcu kąpie się czekam aż znów spadnie deszcz może wrócisz z deszczem może wrócisz z deszczem wrócisz do mnie niech pada niech pada czekam, czekam, czekam aż znów spadnie deszcz całe miasto w słońcu tonie to nie ja czekam aż znów spadnie deszcz i choć nie pamiętasz o mnie ja pokochałam, pokochałam deszcz, deszcz.
3 1 3