Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:33:56+01:00
Drogi Janie Kochanowski.
Bardzo jest mi przykro z powodu śmierci pańskiej córki Orszulki.
Wierzę, że ona spogląda na pana z góry i bardzo pana kocha.
Na pewno jest wdzięczna za treny, które skierował pan do niej.
Wierzę, że gdyby mogła wybrać, zostałaby z panem.
Jeszcze raz serdeczne współczucia, wiem co to znaczy stracić bliską osobę.
2010-03-18T16:57:15+01:00
Drogi panie Ignacy Krasicki.
Z niezbyt miłą chęcią pisze do Pana z wyrazamy wspołczucia, przykro mi z powodu śmierci pańskiej córki, była na pewno dobrym człowiekiem , takim jak pan jest. Smutno mi , że tak się stało, nie spodziewałam sie tego, nawet nie wie Pan co teraz czuje pisząc do pana.Niech Pan się trzyma i wierzy, że kiedys bedzie lepiej , musi pan wspierac reszty pańskiej rodziny, niech Pan się nie załamuje , wierzymy w Pana ;))