Odpowiedzi

2010-03-18T16:33:19+01:00
Powodem jest to, że np. jest to książka, która zawiera inne słownictwo niż my teraz używamy. Zawarta jest miłość dwojga niepełnoletnich ludzi. Jest pisana wierszem z podziałem na role(dramat)
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:36:45+01:00
Noo np . że
-jest wspaniała opowieść o zakazanej miłości ,która przetrwała tyle cierpienia i pokazuje nam ,że miłość wszystko zwycięży
-znana lektura szkolna:P
-miłość jest powszechnym tematem
-wiele innych artystów czerpie korzyści z tej powieści
-zawiera przesłanie dotyczące problemy również naszych czasów
9 4 9