Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:42:06+01:00
Tolerancja jest bardzo ważna w życiu każdego człowieka. Wpływa na wiele spraw w naszym życiu. Każdy z nas powinien być tolerancyjny dla innych. Co z tego,że ktoś z nas ma inny kolor skóry, czy to oznacza,że musi być inny?- Nie! Powinniśmy się postawić w jego sytuacji i pomyśleć jak my byśmy się czuli, tacy poniżani i nieakceptowani przez środowisko. Uważam, że należy postępować według jednej zasady. Traktuj innych tak, jak sam chcesz być traktowany. Dlatego bądźmy tolerancyjni dla innych, a sami pewnie doznamy tego samego.
58 4 58
2010-03-18T16:42:45+01:00
Torelancja
Torelancja to bardzo trudna sprawa do zrealizowania szczegulnie dla człowieka.Torelancja znaczy wytrzymać być cierpliwym.W każdym państwie powinna ona być choć wcale tak niejest,bo ludziom brakuje szacunku dla drubiego człowieka.Zawsze znajdzie jakiś pretekst aby go poniżyć lub zdenerwować.Torelancji brakuje nawed w sejmie gdzie wszyscy powinni być zgodni.Torelancja obejmuje takrze relibie ,bo każdy ma prawo wierzyć w co chce.Podobnie jest z rasą człowieka.Biali ludzie nie umią żyć w zgodzie z ludzmi o czarnym kolorze skóry.To wcale nie jest śmieszne,gdyż oni nie są od nas gorsi.Torelancja jest mało spotykana na tym świecie i trzeba jej pomuc odnaleźć dawną moc,wienc badzmy mili wyrozumiali i dobrzy dla każdego człowieka.
156 4 156