Odpowiedzi

2010-03-18T16:33:03+01:00
Czego oko nie widzi tego sercu nie żal
Widzieć źdźbło w cudzym oku a nie widzieć belki w swoim
2010-03-18T16:35:03+01:00
UCHO- słoń na ucho ci nadepnoł
OKO- w mgnieniu oka
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:39:13+01:00
Ucho:
-ośle uszy
-ucho od śledzia
-siedzieć w czymś po uszy
-ściany mają uszy
-mieć kogoś powyżej uszu
-jeść aż się uszy trzęsą

Oko:
-być czyimś oczkiem w głowie
-iść, gdzie oczy poniosą
-kłamać w żywe oczy
-na pierwszy rzut oka
-oko cyklonu
-oko za oko, ząb za ząb


Napisałam więcej przykładów żebyś mógł/mogła sobie wybrać które Ci się podobają...
Pozdrawiam ;)