Odpowiedzi

2009-10-26T21:03:18+01:00
Folder Windows:
C:/WINDOWS - miejsce przechowywania całego systemu (oprócz dodatkowych programów)
C:/Documents And Settings - tam są przechowywane dokumenty, ustawienia i pulpit użytkownika
C:/Program Files - miejsce na dodatkowe programy zainstalowane przez użytkownika / administratora systemu.
1 5 1
2009-10-26T21:03:58+01:00
Folder Windows służy do przechowywania plików systemowych, folder Documents and Settings do przechowywania dokumentów i ustawień, a Program Files do przechowywania plików programów,
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T22:24:56+01:00
Folder Windows służy do przechowywania plików systemowych,
folder Documents and Settings do przechowywania dokumentów i ustawień,
Program Files do przechowywania plików programów,
3 5 3