Zadanie nie jest trudne a w łatwy sposób można zdobyć 10 punktów wiec tak jutro mam w szkole dzień szalonych fryzur . wiedz wasze zad brzmi tak napiszcie jaką mogę zrobić sobie szaloną fryzurę ( opiszcie jak ją zrobić lub dajcie link gdzie będzie filmik jak ja zrobić ma być szalona pamiętajcie daje baj ;p

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:38:46+01:00
Zrób sobie koka z włosami wystającymi w różnych stron :)))
Po prostu niestarannie zrób koka tak żeby gdzieniegdzie wystawały włosy . PS. Jak masz długie włosy , użyj małych spineczek i skróć wystający włos przypinając spineczkę . To szałowa fryzura !!!
2010-03-18T16:40:30+01:00
Najbardzeij szalone fryzury oraz bardzo orginalne ma LADY GAGA

przesyłam ci jej jakąś fotkę
ale też sprawdź na tej stronce:
http://fryzury.misiulek.net/fryzury-koki.html

pozdrawiam ;**
2010-03-18T16:57:23+01:00
Kup sobie 2 puszki pepsi lub innego napoju w puszce gdy wypijesz obklej pustą puszkę w jakiś szalony kolor i zrób sobie takie jakby wałki szalona fryzura też miałam taki dzień i wygrałam!.;))