Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:40:22+01:00
1.
14m²=0,14 ar
2700m²=27 ar
12730m²=127,3 ar
0,4ha=40 ar
1,35ha=135 ar
12,5ha=1250 ar
0,007km²=70 ar
1,2km²=12000 ar

2.
174500m²=1745 ar
2105000m²=21050 ar
30a=30 ar
290a=290 ar
102000a=102000 ar
0,75km²=7500 ar
1,6km²=16000 ar
21,5km=215000 ar

Licze na najlepsze:).



2010-03-18T16:42:05+01:00
14m²=0,14 a
2700m²=27 a
12730m²=127,3 a
0,4ha=40 a
1,35ha=135 a
12,5ha=1250 a
0,007km²=70 a
1,2km²=12000 a
174500m²=1745 a
2105000m²=21050 a
30a=30 a
290a=290 a
102000a=102000 a
0,75km²=7500 a
1,6km²=16000 a
21,5km=215000 a
2010-03-18T17:34:36+01:00
14m²=0,14 a
2700m²=27 a
12730m²=127,3 a
0,4ha=40 a
1,35ha=135 a
12,5ha=1250 a
0,007km²=70 a
1,2km²=12000 a
174500m²=1745 a
2105000m²=21050 a
30a=30 a
290a=290 a
102000a=102000 a
0,75km²=7500 a
1,6km²=16000 a
21,5km=215000 a

Proszę Bardzo :)