Odpowiedzi

2010-03-18T16:35:51+01:00
Drodzy rodzicę dziękuję wam z całego serca za dar chrztu. dzięki niemu Pan Bóg przyjął mnie do grona swoich dzieci i zsyła na mnie swoje łaski. dziękuję wam z całego serca :)
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:36:04+01:00
Drodzy rodzice,
serdecznie chciałbym Wam podziękować, że dzięki waszej pomocy otrzymałem chrzest święty i zostałem włączony do wspólnoty kościoła. Kocham was bardzo i dziękuję za to co dla mnie robicie.
podpis
1 5 1