Odpowiedzi

2010-03-18T16:43:12+01:00
Odpowiedz jest bardzo prosta. Książka Mały Książe zawiera zarówno morale życiowe, zasady etyczne jak i jest ona świetną "czytanką" dla dzieci ponieważ uczy młodych czytelników jak postępować w życiu.
5 3 5
2010-03-18T16:48:41+01:00
Mały Książę jest książką adresowaną do wszystkich czytelników bez wglądu na wiek, ponieważ zwraca ona uwagę przede wszystkim na to, że w życiu człowieka nie jest najważniejsze posiadanie różnych rzeczy, przedmiotów. Uczy ona, że nie wolno oddawać się wyłącznie gromadzeniu owych rzeczy. Należy poświęcić się komuś a nie być bankierem liczacym swoje gwiazdy dla samego liczenia, królem rozkazującym, by rozkazywać, podróżnym bez celu wędrówki.
Uczy ona dzieci a także tych niedoświadczonych w przyjaźni dorosłych, że jeśli poświęcimy komuś życie, to z pewnością będziemy mieli w Nim przyjaciela.
A przyjaźń jest bardzo ważna w życiu każdego. Przyjaciela nic nie może zastąpić.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:53:27+01:00
Mały książę to książka zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych.
Dla dzieci ponieważ chłopiec nie jest przedstawiony jako zwykły człowiek tylko jako mały książę-magiczny,bajeczny,sympatyczny.Dzięki temu książka przedstawiona jest bajecznie w sam raz dla dzieci.
Dla dorosłych,ponieważ zawarte są w niej morały życiowe.Na każdej planecie którą odwiedził mały książę pojawił się jakiś problem ludzki np.problem pijaństwa,problem z tym ze wiele ludzi chce rządzić lub mieć dużo pieniędzy itp.
5 4 5