Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:44:22+01:00
Lis nauczył małego księcia co to znaczy oswoić, jak to jest mieć przyjaciela, a przede wsztskim nauczył ,że nie można oceniać ludzi po pozorach bądź wyglądzie sam powiedział do Małego Księcia: ,, Najlepiej widzi się tylko sercem, najpiękniejsze jest niewidoczne dla oczu. Lis jest bardzo pozytywnym bohaterem książki, ponieważ autor poprzez właśnie lisa chciał przekazać ,że teraz więcej patrzymy na wygląd osoby a nie na jej wnętrze i Lis jest taką postacią , która daje nam w jakis sposób przekaz jak mamy oceniać ludzi.

Mam nadzieję ,że pomogłam ,jak coś to napisz na priv .;))
licze na naj.;))
10 4 10
2010-03-18T16:46:20+01:00
Dzieki Liskowi Mały Ksiażę poznał wartosć przyjaźni: to właśnie Lis powiedział do chłopca :
,,Oswoić to znaczy stworzyć więzy[...]. Jężeli mnie oswoisz, będziemy się nawzajem potrzebować. Będziesz dla mnie jedyny na świecie. I ja będę dla ciebie jedyny na świecie''
Spotkanie Lisa było przelomowe w całej podróży. To właśnie on uświadomił Małemu Ksieciu że jest się odpowiezialnym za to, co oswoimy.
Dzięki niemu chłopczyk zrozumiał ,że jest za Różę odpowiedzialny i jest ona dla neigo wyjatkowa, gdyz poświecał jej uwagę,,,
7 3 7